Overslaan en naar de inhoud gaan

Binnen het speelveld van nutritionele en functionele poeders willen we worden gezien als de specialist in poeders. Onze ambitie is om leverancier bij uitstek te zijn, wat betekent dat we beter zijn dan andere aanbieders en ook zo herkend worden door onze klanten.

In 2022 hebben we een klantonderzoek uitgevoerd met onafhankelijk internationaal onderzoeksbureau. De focus van het onderzoek was om een beter inzicht te krijgen in de manier waarop klanten hun relatie met ons waarderen en de ontwikkelingen die ze van ons verwachten. We zijn trots op de resultaten!

Leverancier bij uitstek
Onze klanten zien Vreugdenhil als een betrouwbare partner die in oplossingen denkt en eerlijk en transparant is. Daarnaast geven klanten aan dat we flexibel zijn en een goede service bieden. Maar liefst 75% van onze klanten geeft aan dat wij leverancier bij uitstek zijn. De kwaliteit van onze producten, de service en de relatie met de klant worden hoog gewaardeerd. Ondanks de al hoge waardering zien we nog kansen op innovatie en duurzaamheid, en in het communiceren over deze onderwerpen.

Vervolgonderzoek
We stellen doelen en meten met een vervolgonderzoek in 2024 of we deze hebben gehaald. In 2023 zijn we aan de slag gegaan met de resultaten. Bijvoorbeeld met organisatie van een training klantcommunicatie voor alle medewerkers met klantcontact, welke in 2024 zal worden uitgerold. In 2023 hebben we klanten actief benaderd of we gezamenlijk duurzaamheidsprojecten kunnen starten. Hieruit zijn vijf concrete gesprekken gekomen, gefocust op het reduceren van broeikasgassen bij de melkveehouderij en het inzichtelijk maken en reduceren van de product carbon footprint. We werken deze kansen verder uit in 2024.